tiistai 18. kesäkuuta 2013

Henkistä valmistautumista

Pääasiallisesti tuttujani kiinnostaa Las Vegasissa mahdollisuus pelata rahapelejä, mikä taas minua ei innosta yhtään. Tiedän todennäköisyydet, enkä missään tapauksessa halua kuluttaa rajallisesta ajasta hetkeäkään minkään pokeriturnauksen kanssa tai kolikkoautomaatteja hakaten. Perhettänikään ei enää kiinnostaa pienet lisäinfot, joita olen saanut poimittua netin syövereistä. Päinvastoin, rouva on katsonut Las Vegas-elokuvia Bridesmaidsista Hangoveriin ja on aika varma, etten tule selviämään reissusta hengissä. Muksujen kanssa olemme opetelleet skypen käyttöä ja uskoakseni aikaakin saadaan järjestymään kahdeksan tunnin aikaerosta huolimatta. Tottahan minä voin herätä aamulla kuudelta puhumaan puhelimessa, tottakai voin.

Tietokoneen vaihto tuli yllättäen ja pyytämättä. Vanha MB Pro päästi voimasavut ulos ja jouduin ostamaan uuden. Nyt minun pitää opetella käyttämään uutta siten, ettei tarvitse ihmetellä kuvankäsittelyä tai mitään muutakaan enää paikan päällä. Vanhan kanssa olimme kuin yhtä puuta, uusi tuntuu vielä oudolta alle vuorokauden tuttavuuden jälkeen.

Uusi passi on hoidettu ja käsittääkseni kaikki on mietittynä valmiiksi. Suurin ongelma tällä hetkellä on valinta järjestelmäkameran ja puhelimen kameran välillä. Järkkärillä saa hyviä kuvia väkisinkin, mutta kantamisessa on oma hommansa. Puhelimella saa ihan säällisiä kuvia, mutta haluanko vain säällisiä kuvia? Ongelmansa kullakin, kyllä minä tämän kanssa vielä selviän. Tässä on melkein kuukausi aikaa touhuta, mutta touhuaminen meinaa loppua kesken. Kai sitä nyt jotain voisi tehdä? Lukea puhujien kirjoja ja .. ja siinäpä se ilmeisesti onkin. En kuitenkaan ala vielä pakkaamaan. Minun täytyy ilmeisesti vain keskittyä henkiseen valmentautumiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti