tiistai 8. heinäkuuta 2014

Tiistai

Saavuin Las Vegasiin jo maanantaina, jotta ehdin tällä kertaa hivenen tutustuakin kaupunkiin. Heti ensimmäisenä iltana löysin tuttuja, tiistaiaamuna törmäsin australialaiseen Linleyyn. He olivat juuri keräämässä ryhmää aamupalalle ja lähdin erittäin mielelläni mukaan. Otimme reilun kymmenen hengen party-bussin hotellin ulkopuolelta ja lähdimme ajamaan kohti Hash House A-Go-Go -aamiaispaikkaa. Emery Emery on melkoisen riippuvainen sosiaalisesta mediasta ja teki mm. tämän matkalla ravintolaan. Kyse oli viime vuoden kiinalaisista onnenkekseistä, kun Rachel kertoo saaneensa onnenkeksistä "You fake it" lapun. Chris oli taas sai "You faked the whole relationship".

Tämä kyseinen ravintola on nähty mm. Man vs. Food -ohjelmassa ja on tunnettu isoista annoksistaan.
BJ ja BLT Bloody Mary. Kyllä vain. Bloody Mary, jossa on pekonia, salaattia ja pihvitomaatti

Benedict-munia, sama annos kuin Man vs. Foodissa.

Perunamuusia ja kastiketta

Minun BBQ-kanaleipäni, punasipulirenkaani ja pieni salaattini. Tämä oli yksi pienimmistä annoksista.

New York, New York
Jäimme aamiaisen jälkeen kiertämään Strippiä, mutta eipä siellä mitään ihmeellistä ollut. Upeita rakennuksia, isoja autoja, jättimäisiä ostoskeskuksia, mutta kaikki tuntuu kovin muoviselta. Teemahotelleja katsellessa ei voi välttyä ajatukselta aikuisten huvipuistosta.

Kukista tehty karuselli
 Korttelin verran poispäin stripiltä ja maisema oli jo tällaista. Ei hotelleja, ei väriloistoa eikä ökyilyä.
Kolme kaistaa autoille, metri jalankulkijoille ja pyöräilijöille
Parin korttelin päässä alkoi omakotitaloalue, jossa sähkö "lainattiin" suoraan langasta.
Pari korttelia Stripiltä
Illalla menimme Ajayn, Edwardin ja Linleyn kanssa katsomaan Penn & Tellerin shown Rioon. Vaikka suurin piirtein puolet esityksestä oli minulle tuttuja Bullshitin ja Youtuben kautta, oli se silti näkemisen arvoinen. Varsinkin Tellerin yksinään tekemät mykkäelokuvamaiset temput olivat kuin tanssia.

Shown jälkeen ihastelimme Las Vegasin valoja ja palasimme hotellille. Del Mar alkaa olla jo aika täynnä skeptikoita.